Peter Gašinec

18.03.2021

 V minulom resumé som spomenul, že viacerí z nás dávajú do hry srdce. Jedným z takýchto hráčov je aj "legionár" z oddelenia HR, s ktorým sa mi podarilo urobiť exkluzívny rozhovor 

Peťo, o Tebe je známe, že si veľkým fanúšikom FC Liverpool. Čo hovoríš na výkony "svojho" tímu v tejto sezóne? Výkony LFC sú v tejto sezóne nie podľa predstáv, nakoľko sa podarilo prekonať viacero negatívnych rekordov. Avšak, pamätám si ešte aj na horšie sezóny, napr. za čias trénera Roya Hodgsona. Pevne verím, že LFC zamieša kartami ešte v LM a pobije sa o umiestnenie v nej aj na budúci rok.
Myslíš, že za ich "výpadok" môže najmä absencia ich kľúčového hráča Virgila van Dijka? VVD je jednoznačne líder a "skala" v obrane, avšak nie je jediným stopérom v tíme. Žiaľ, v tejto sezóne LFC vystriedal na stopérskych postoch až 19 rôznych dvojíc, najmä z dôvodu zranení, čo malo za následok stiahnutie stredu zálohy hlbšie a tým pádom bol prechod do útočnej fázy náročnejší.
Dovolím si tvrdiť, že forma FC Liverpool má výrazný vplyv aj na tvoje výkony v našej lige, myslíš, že je rozumné, skalopevne veriť hráčom, ktorým sa momentálne nedarí?
Presne ako hovoríš, prvú polovicu sezóny som veril rovnakým hráčom a to ma výrazne pribrzdilo. So začiatkom druhej polovice sezóny som už však jemne zmenil taktiku a zatiaľ to prináša ovocie.
Preveril som si tvoju zostavu za všetky odohrané kolá a vidím ,že stále razíš cestu "žiadny hráč z Manchestru United". Nie je to trochu škoda, keď vezmeme do úvahy, že najviac bodov v tejto sezóne z celej Fantasy Premier league má práve hráč Man. Utd. Bruno Fernandes?
Veľmi dobrý postreh, keď si pozrieš aj moje minulé sezóny, len ťažko by si hľadal hráča červených diablov. Ako verný fanda LFC, si nechcem moc predstaviť, že by mi ťahal mužstvo niektorý z hráčov odvekých rivalov. Taktiež hrám LFC CZ/SK fanclub ligu, kde máme takúto nepísanú podmienku takmer všetci. Medzi nami, keby som bol v tomto smere nestranný, Bruna Fernandesa by som mal v zostave pokiaľ by hral proti tímom mimo big 6 :) Posledné kola by u mňa v zostave určite figuroval aj Luke Shaw.
Máš ešte nejaké ciele v tejto už "stratenej" sezóne? Žiadnu sezónu nepovažujem za vyslovene stratenú, do konca sezóny ostáva ešte 10 kôl. Hra Ťa musí najmä baviť, to mi prináša priestor viac riskovať. Hlavným cieľom je umiestniť sa pred adminom ligy a to Tebou
Ďakujem za inšpiratívny rozhovor. Už aj podľa týchto odpovedí je zrejmé ,že Peter sa futbalu rozumie.

(Autor článku: LP)  

© Engine League
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky