5. kolo 20/21

21.09.2021

Ahojte, máme za sebou už päť kôl a na čele sa usadil už všetkým známy Antoine Kuffa. Musím uznať, že jeho výsledky už nie som dielom náhody a presne vie čo robí a ide si tvrdo za svojim cieľom. A dovolím si povedať, že nebude vôbec jednoduché počas sezóny s ním držať krok. Z jeho manažérskych schopností by si mohol niečo zobrať jeho šéfko Milan Hubočan, ktorý zatiaľ nepredviedol nič výnimočné a je priebežne na 19. mieste. Snáď ho nakopnú Antoinove výkony k lepším výsledkom.

Nuž a neuveríte, ale do našej redakcie sa predsa len dostali autentické odpovede končiacej legendy našej ligy, Mariána Zemánka.

Takže nech sa páči:

Čo Ťa viedlo k neprihláseniu sa do tohto ročníka Engine league?

Ja som nastaveny len vyhravat a tu sa mi to po viacerych rocnikoch nepodarilo a preto Vas opustam.Zacina to byt nuda

Sleduješ ešte anglickú ligu? Koho favorizuješ v tomto ročníku za majstra?

Nesledujem ale kedze vela mojich kamaratov fandi Arsenalu tak by som chcel aby aspon vyhrali 2 ligu o rok. :)

Čo by si odkázal súťažiacim v Engine league v tomto ročníku?

Nech nepouzivaju moju taktiku kto zahviezdil v aktualnom kole toho kupim a potom maju sancu sa dostat k financnym odmenam

Ešte by som Vám chcel odhaliť desivé tajomstvo jedného manažéra našej ligy, ktoré sa snažil dlhé roky skrývať no napokon pravda vyplávala na povrch. Nedávno som bol na dedinskom futbale na Kysuciach, na zápase Ochodnica - Raková a viac ako výsledok ma upútala zostava hostí....Kajánek Tomáš, Kajánek Anton, Kajánek Martin...už vieme odkiaľ Juraj pochádza a kam siahajú jeho korene - veď je to Kysučan srdcom i dušou :)

Na záver položím ešte otázku, kto nemá ešte Ronalda? Neoplatí sa za tú cenu? Na tieto otázky nech si každý odpovie sám.

Želám všetkým krásny deň.

(Autor článku: LP)  

© Engine League
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky