Igor Roháčik

26.02.2021

Po "nudnom" 25. kole nás ale čaká oveľa zaujímavejšie 26. kolo plné dvojzápasov. Pri tejto príležitosti som si dovolil vyspovedať môjho dobrého kolegu a kamaráta Igora Roháčika i keď som ho odtrhol, a teraz neuveríte, od výkresov s hlavami. Ja viem, že teraz všetci krútite hlavami, verte, že aj ja :) 

Igor, ako hodnotíš svoje výkony v tejto sezóne?
Zatiaľ bieda, nie som spokojný, spravil som pár zlých transferov a prvá trojka sa mi vzďaľuje.


Myslíš, že toto kolo plné dvojzápasov zamieša poradím?
Až tak nezamieša, keďže 80% hráčov majú všetci manažéri rovnakých. Skôr zamieša to kolo, kde budú 4 zápasy.


Čo hovoríš na "zázrak" ligy, ktorý si sám stvoril?
Držím jej palce a verím ,že sa dostane do prvej trojky.


Kto sa bude podľa Teba na konci tešiť z titulu v Engine lige?
"Neznámy Rajčan" :)

(Autor článku: LP)  

© Engine League
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky