FPL 2022/23 - 8.kolo

28.09.2022

Ahojte, osem kôl je za nami a za nami e už aj reprezentačná prestávka, vďaka nej už môžeme vyhodnotiť aj hráča mesiaca September, najviac bodov za tento mesiac nahral Ľuboš Chochrun, výhru si môže prísť vyzdvihnúť u mňa, prípadne niekoho poslať, keďže sa nepoznáme osobne. Výhru za mesiac August si ešte taktiež neprevzal doterajší líder súťaže Juraj Kajánek, ktorému výhru prídem odovzdať osobne.

Na úvod by to stačilo, tu Vám prinášam sľúbený exluzívny rozhovor s Jurajom Kajánkom( v plnom znení bez cenzúry):

1. Je všeobecne známe, že si fanatický fanúšik Arsenalu Londýn, túto sezónu, tak ako aj Ty, začali vo veľkom štýle. V čom spočíva ich, ale aj tvoj doterajší úspech? Alebo je to len úvodný ošiaľ a na konci sezóny ostane Arsenal i Ty opäť v poli porazených?

Ahojte, zdravim vsetkych fanusikov anglickej ligy a hlavne tych co hraju Engine fanatasy ligu. Neporovnaval a nespajal by som Arsenal a mna do jedneho balicka. Nakolko Arsenal vyhral ligu naposledy v roku 2004 , zatial co ja nedavno ,roku 2020, predtym v rokoch 2018 a 2016. Takze by som bol opatrny aj s tym Tvojim vyrokom :opat v poli porazenych :)A teraz vazne, co sa tyka mna, tentokrat som sa pri skladani muzstva pred sezonou viac drzal intuiciie ako taktiky, ci statistik. TAk mozno preto ,ze tato intuícia ma nesklamala som mal taky dobry vstup do sezony. Uvidime ako dalej, sutaz je dlha a opat ocakavam necakane situacie na ktore bude treba reagovat (vid predminule kolo)Co sa tyka Arsenalu ,mal na zaciatku dobry los, konecne po dlhom case urobili zopar dobrych trejdov a hlavne zbavil sa absolutne slabych hracov. Navyse sa prejavuje uz aj koncepcna praca trenera,ktory do toho dava dost vela. Preto som si isty ze tento rok to bude urcite TOP 4 a navrat do ligy majstrov. To by bolo po rokoch sucha a trapania sa konecne uspesne rocnik. Na titul to ale zdaleka nie je

2. Koho považuješ v boji o prvenstvo za svojho najväčšieho konkurenta?

Tazko povedat, posledne rocniky vzdy kazdu sezonu vybehne do popredia niekto novy, prekvapivý , ktory ale nedokaze obhajit svoju poziciu v dalsich rocnikoch .Takehoto manazera tu ocakavam aj tento rok → ale s urcitostou viem povedat ze to nebude Ivan Butkaj. Z tych stabilnych skusenych manazerov budu tazkym orieskom opat bratske duo Rohacikovcov a aj niekto z nasho milovaneho oddelenia kvality.

3. Čo si myslíš o "zázračnom" strelcovi Haalandovi? Bude mu to "sypať" celú sezónu?

Tu som isiel na istotu . Anglicka liga je vyslovene stavana prenho. Uz minulost ukazala ze hraci jeho typu mavaju v anglicku uspechy. Dokonca si myslim ze v jeho podani padne aj nejaky rekord . Nebyva ani casto zraneny a hrava takmer stale ,takze mozeme cakat velke veci. Naopak si myslim ze v Spanielsku a Talianku by sa celkom trapil.

4. Ktorý zo žolíkov bench boost, free hit alebo triple captain považuješ za najvýhodnejší?

Tazko povedat,zalezi od situacie , ja by som to skor obratil ,viem ktory je z nich najnevyhodnejsi - a to triple captain

5. Máš pred každým kolom nejaký zaužívaný rituál prípadne po úspešnom kole nejaký oslavný tanec alebo niečo podobné?

Nie nemam , ale po uspesnom kole sa mi staci pozriet na teba ...

6. A posledná otázka, tento týždeň je možné sa zaregistrovať do futbalového turnaja KaSK, neuvažoval si nad tým, že by si z officu v Engine vyskladal svoj tím, myslím, že futbalisti ako Igor Roháčik, Norbert Truchlík či Robo Ondák by boli zárukou kvality a úspechu.

Toto nechám na chalanov (uz je zrejme aj po nahlasovani ) ktory taketo muzstvo skladali uz predtym. Aj ked rozmyslam nad tym ze by som pre Engine vybavil do buducna moznost si zahrat raz do tyzdna bud futbal,alebo nohejbal .To by bolo fajn .

Na zaver mi neda, ale musim polozit otazku Lubo aj ja tebe. Preco sa spravas ako slovensky politici a stiahol si z tejto bajecnej stranky moznost reagovat na dianie v nasej lige,resp moznost reagovat na tvoje blogy (ktore si to niekedy priam pytaju ) tak , ako je to vacsine slobodnych medii a periodik ?

A ako planujes este ozivit nasu ligu do buducna ? Mas nejake prekvapko?

Dakujem

Takže ešte na záver odpoviem pánovi manažérovi na otázky ja :)

Úprimne, prvú časť otázky rozoberal celý tím odborníkov a nedokázali sme ju dešifrovať, ale nakoniec sa to predsa len podarilo. Na oficiálnej webovej stránke engine league nefunguje chat z dôvodu technickej poruchy, na ktorej odstránení sa intenzívne pracuje a nie z dôvodu, že by som si neželal možnosť reagovať na to, čo sa deje v našej lige.

Druhá časť otázky už bola zrozumiteľnejšia, a áno, čosi pripravujeme. Samotný web fantasy premier league dal možnosť hrať aj pohár v každej samostatne vytvorenej lige, je tomu tak aj v tej našej, ktorá sa podľa pravidiel začína až ku koncu súťaže, a to v 34. kole, tu sa bude bojovať vyraďovacou formou (klasický pavúk) o víťaza pohára našej ligy. Verím, že do tohto pohára sa zapoja všetci v lige a pri nejakom rozumnom štartovnom zabojujú o celkové prvenstvo v pohári. Samozrejme budem o tom včas informovať.

(Autor článku: LP)    

© Engine League
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky