FPL 2022/23 - 2.kolo

17.08.2022

Ahojte, premier league sa nám už rozbehla, máme za sebou úvodné dve kolá a ja som Vám dlžný úvodný komentár.

Po dvoch kolách sa na chvoste našej ligy nachádzajú povinské včielky (neviem, prečo si Janko Šefár nepremenuje svoj názov tímu), je zrejme, že v Povine už včielky zazimovali, lebo v tomto prípade z úľa vôbec nevyleteli a usadili sa na poslednom mieste. Janko ich bude musieť poriadne poliať cukrovou vodou, ak chce niečo v tejto sezóne ešte vymyslieť.

To už sa nedá povedať o skúsenom manažérovi Jurajovi Kajánkovi, ktorý po prvom kole vyletel ako sršeň a bol prvý, bohužiaľ v druhom kole už skončil na čelnom skle kamióna taktiež skúseného manažéra z oddelenia PM Martina Varsu. Pri ňom ale počítam s tým, že nedokáže riadiť svoj kamión v takej rýchlosti celú sezónu a o chvíľu zíde z cesty, prerazí zvodidlá a vyrúti sa niekam do priekopy.

Nedá mi ešte nespomenúť môj prvý transfer v tejto sezóne, ktorý by sa dal pokojne zaradiť do rubriky legendárnych ťahov. Celý minulý týždeň som počúval hlasy: "Vymeň Ježiska, kúp si Darwina, vymeň Ježiška, kúp si Darwina, veď hádam neveríš, že Ježiško existoval, veď aj ja idem urobiť ten transfer a Darwin Ťa vystrelí do samotného neba." A keďže som mal milión v zálohe, tak ku koncu týždňa som nezaváhal a Ježiška vymenil. Ešte som si mädlil ruky ako dobre som spravil. Už všetci viete ako zahrali v druhom kole obaja hráči a ja musím skonštatovať, že hlas, ktorý som počul, celý týždeň na ceste z práce, nebol hlas boží, bol to hlas Tona Kuffu, ktorý mi ako had v rajskej záhrade po celý čas šepkal tieto slová, až som podľahol. Odmenou za super transfer mi je pohľad na jeho vyrehotanú tvár, vždy keď idem na linku okolo LP kumbálu, odkiaľ sa na mňa vyškiera už od začiatku týždňa. Asi si budem musieť vykopať tunel z kancelárie na linku, aby som nemusel chodiť okolo. Čo z toho vyplýva? Kvaliťákovi nikdy never ani nos medzi očami!

Ešte som Vám dlžný rozdelenie cien pre túto sezónu, ako som už avizoval, ak všetci odovzdajú štartovné (ak nie, budem to musieť korigovať), tak po mesiaci budeme vyhodnocovať manažéra mesiaca, ktorý dostane vždy 10 eur a na konci bude rozdelenie cien nasledovné:

1.miesto: 170 eur

2. miesto: 90 eur

3. miesto: 40 eur

4. miesto: 16 eur

(Autor článku: LP)   

© Engine League
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky